Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019

Η Κοκκινοσκουφίτσα, αλλιώς


ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΗΘΟΣ
Σειρά: ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Βγήκε η κοκκινοσκουφίτσα για σεργιάνι, ελεύθερη, κι ανέμελη, μαζί. Στο δάσος περπατούσε, δένδρα, πουλιά απαντούσε, τον κυνηγό μαζί.
- Τι κάνεις, κοκκινοσκουφίτσα;
- Καλά, του απαντά.
- Πού πάς, παιδί μου;
- Στη γιαγιά.
Έφυγε η αλήθεια, αλήθεια κουβαλά, και δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει, τον λύκο συναντά.
Κρυμμένος στο κρεββάτι, την βλέπει, και σιωπά.
- Αλήθεια, πες μου, η κοκκινοσκουφίτσα λέει, πώς είσαι, καλέ γιαγιά;

- Λάθος δικό μου, καλό παιδί μου, που εσένα τυραννά.
- Όχι, γιαγιά μου, η αγάπη αλήθεια μόνο μαρτυρά.
Ξαφνιάστηκε, ο λύκος, το λάθος μη μαρτυρηθεί, και πνίγει την αλήθεια, προτού να αρθρωθεί. Ήσυχος, και επιτυχής, λάθρα πιστεύει ότι θάναι ευτυχής. Κι ύπνο παίρνει βαθύ.
Ο κυνηγός αγάπα με πάθος τη γιαγιά. Σκέφτεται, η αλήθεια, άραγε, νάναι αργά; Και δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει, στο σπίτι, τόσο δα, τον λύκο συναντάει σε όνειρα γλυκά.
Όχι ότι το λάθος ξεχνάει να τηρά, η αλήθεια, όμως, πάντα, ξέρει να αγαπά. Και σώζει την γιαγιούλα, μαζί την εγγονή, του λάθουςτην πορεία αφήνει εκκρεμή.
- Δύο είναι οι δρόμοι, λέει στην εγγονή, του λάθους, της αλήθειας, μέσα εις τη ζωή. Αγάπα και το λάθος, μπορεί να διορθωθεί, μα στόχος νάναι πάντα η αλήθεια η παντοτινή.

"Πρόσκαιρα και Αιώνια", 20.12.2019
Β.Στ.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου