Στις 21 Ιουλίου 2020 συμπληρώθηκαν σαράντα εννέα χρόνια από την εφαρμογή της απόφασης των (Κεμαλικών) παντουρκιστών* που βρισκόταν τότε στην τουρκική εξουσία (1971), να φιμωθεί η Ιερά Θεολογική Σχολή της Χάλκης.
Η συνεχιζόμενη, αυθαίρετη απόφαση φίμωσης της Ιεράς Θεολογικής Σχολής της Χάλκης μας υπενθυμίζει την υποκριτική απαίτηση της Τουρκίας να «λειτουργήσει τζαμί» στην Αθήνα και ταυτόχρονα πόσο μονόπλευρες και απαράδεκτες είναι οι πολιτικές όλων ανεξαιρέτως των παντουρκιστών, είτε πρόκειται για Κεμαλικούς, είτε πρόκειται για ισλαμιστές, οι οποίοι εναλλάσσονται στην τουρκική εξουσία από την ίδρυση της σύγχρονης Τουρκικής «Δημοκρατίας» μέχρι σήμερα.
Υπενθυμίζεται ότι η μοναδική διαφορά που υπάρχει μεταξύ των διαφόρων κομμάτων του τουρκικού «συστήματος», είναι η μέθοδος και οι τρόποι επίτευξης των ιδίων στόχων. Οι Κεμαλικοί με ψεύτικα χαμόγελα και ανατολίτικο παζάρι και οι Ισλαμιστές με νταηλίκια, τσαμπουκάδες και βίαιη επιβολή τετελεσμένων.
Η μοναδική πολιτική δύναμη της Τουρκίας που έχει «ξεφύγει» από την μήτρα των παντουρκιστών είναι το φιλοκουρδικό «Δημοκρατικό Κόμμα των Λαών», το οποίο πέτυχε τον άθλο να ξεπεράσει το δυσθεώρητο όριο του 10% που θέτουν οι παντουρκιστές εδώ και ένα σχεδόν αιώνα, προκειμένου ένα κόμμα να μπει επίσημα στο Τουρκικό κοινοβούλιο.
Ανεπίσημα βέβαια οι ηγέτες, οι βουλευτές και οι πολιτευτές του «Δημοκρατικού Κόμματος των Λαών» βρίσκονται κάτω ένα ανελέητο διωγμό του φασιστικού καθεστώτος της Τουρκίας με κοινοβουλευτικό «φερετζέ». Οι συν-πρόεδροι του «Κόμματος των Λαών» Σελαχατίν Ντεμίρτας και Φιγκέν Γιουκσεκντάγκ βρίσκονται στις τουρκικές φυλακές με φανταστικές κατηγορίες, όπως και χιλιάδες άλλα στελέχη του κόμματος.
Η Ιερά Θεολογικὴ Σχολή της Χάλκης ήταν η βασική θεολογική σχολή του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης, πριν φιμωθεί αυθαίρετα από τις τουρκικές αρχές το 1971. Οι εγκαταστάσεις της σχολής βρίσκονται στην Χάλκη, ένα από τα Πριγκηπονήσια.
Η Σχολή ξεκίνησε την λειτουργία της στην Μονή της Αγίας Τριάδας της Χάλκης και είχε ιδρυθεί από τον Πατριάρχη Φώτιο Α΄ (858-861 και 878-886). Το 1844, ο Πατριάρχης Γερμανός Δ΄ κατά την πρώτη του πατριαρχεία (1842-1845), ίδρυσε το 1843 Θεολογική Σχολή στις εγκαταστάσεις της μονής της Αγίας Τριάδας, την οποία και εγκαινίασε στις 13 Σεπτεμβρίου 1844. Όλα τα κτήρια εκτός από ένα παρεκκλήσι καταστράφηκαν στο μεγάλο σεισμό που συνέβη στη Κωνσταντινούπολη στις 28 Ιουνίου του 1894 με συνέπεια να διακοπεί η λειτουργία της. Μετά από εκτεταμένες επισκευές και αναστηλώσεις από τον αρχιτέκτονα Περικλή Φωτιάδη που διήρκησαν 17 μήνες, η σχολή με ένα νέο πλέον, μεγαλοπρεπές κτίριο, εγκαινιάστηκε στις 1 Οκτωβρίου του 1896, περιλαμβάνοντας Παρεκκλήσιο της Αγίας Τριάδoς, κοιτώνες, αναρρωτήριο, γραφεία και την πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη η οποία κατέχει σημαντική ιστορική συλλογή βιβλίων, περιοδικών και χειρόγραφων.
Ορθόδοξοι θεολόγοι από ολόκληρο τον κόσμο, ιερείς, 343 επίσκοποι και 12 Οικουμενικοί Πατριάρχες αποφοίτησαν από την Ιερά Θεολογική Σχολή της Χάλκης – μεταξύ τους η Α.Θ.Π. ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος.
Πολλοί πατριάρχες, επίσκοποι και πρώην δάσκαλοι έχουν ταφεί σε ειδική περιοχή του κήπου της Ιεράς Θεολογικής Σχολής της Χάλκης που βρίσκεται στην κορυφή ενός λόφου με ουράνια θέα.
Οι αλλεπάλληλες διεθνείς εκκλήσεις για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης εδώ και ολόκληρες δεκαετίες, από Προέδρους των Ηνωμένων Πολιτειών μέχρι ηγέτες ευρωπαϊκών χωρών, δεν συγκίνησαν τους παντουρκιστές (Κεμαλιστές και Ισλαμιστές) που εξακολουθούν να κρατούν φιμωμένη την Θεολογική Σχολή της Χάλκης, στραγγαλίζοντας ψυχρά και κυνικά την θεολογική μόρφωση των μελλοντικών κληρικών της Ορθοδοξίας, στις ρίζες ενός θρησκευτικού θεσμού που ήδη αριθμεί δεκαεπτά ολόκληρους αιώνες.
Ο τελευταίος Έλληνας πρωθυπουργός που επισκέφθηκε την Θεολογική Σχολή της Χάλκης το 2019 ήταν παρών, μαζί με τον εκπρόσωπο της Προεδρίας της Τουρκικής Δημοκρατίας Ιμπραήμ Καλίν, στην πολύ χαρακτηριστική δήλωση του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου: «Είναι απαράδεκτο ένα ίδρυμα τέτοιο, που λειτούργησε επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας να είναι κλειστό επί Τουρκικής Δημοκρατίας».
Κατά τα άλλα, οι Τούρκοι ισλαμιστές «κόπτονται» για τα θρησκευτικά δικαιώματα των χιλιάδων μουσουλμάνων εποίκων τους οποίους στέλνουν συστηματικά τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν και την Αφρική, ζητώντας φορτικά την δημιουργία τεμένους στην Αθήνα, ώστε να είναι ευκολότερη η χειραγώγηση όσων ανθρώπων μουσουλμανικού θρησκεύματος στέλνουν, πολλές φορές με το ζόρι, μέσα στην Ελλάδα!
Σ Υ Μ Π Ε Ρ Α Σ Μ Α Τ Α: Η Ελλάδα πρέπει επιτέλους να αρνηθεί, ρητά και κατηγορηματικά, την λειτουργία οποιουδήποτε άλλου τεμένους στην Ελληνική επικράτεια (ήδη λειτουργούν επίσημα περισσότερα από τριακόσια τζαμιά μέσα στην Ελλάδα), μέχρι η Τουρκία να επιτρέψει την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, να αποκαταστήσει όσους χριστιανικούς ναούς μετέτρεψε σε τζαμιά, αποθήκες ή στάβλους και να σταματήσει πλέον να μετατρέπει Ορθόδοξους Βυζαντινούς Ναούς σε τζαμιά.
Πρέπει επιτέλους η Ελλάδα να αντιληφθεί ότι δεν μπορεί να συμπεριφέρεται σαν μια κανονική Ευρωπαϊκή χώρα, όταν η Τουρκία συμπεριφέρεται σαν το χειρότερο είδος των πιο φανατικών τζιχαντιστών.
Δεν μπορεί σε ένα αγώνα ποδηλάτου η Ελλάδα να τρέχει με ποδήλατο και οι παντουρκιστές (Κεμαλιστές και Ισλαμιστές) με κλεμμένη Πόρσε!
Η χώρα που βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας λίστας σε αριθμό φυλακισμένων δημοσιογράφων, δεν μπορεί να μεταχειρίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα σαν όπλο εναντίον των άλλων, όταν η ίδια τα περιφρονεί προκλητικά.
Η βολική δικαιολογία της επέμβασης στην Λιβύη είναι ότι «υποστηρίζει τον Αλ Σαράτζ και την αναγνωρισμένη από τον ΟΗΕ νόμιμη κυβέρνηση της Τρίπολης». Στην Κύπρο όμως αγνοεί σαν να μην υπάρχει, την νόμιμη Κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενός πλήρους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την οποία έχουν αναγνωρίσει εκατοντάδες χώρες από ολόκληρο τον κόσμο! Η Τουρκία «αναγνωρίζει» (μόνο αυτή) τα ανδρείκελα που έχει εγκαταστήσει η ίδια, με την απειλή των όπλων ενός ολόκληρου στρατού, στα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Η Τουρκία εισβάλλει στην Συρία και στο Ιράκ επικαλούμενη με απύθμενη υποκρισία «τους διεθνείς νόμους περί νόμιμης άμυνας», αλλά δεν αναγνωρίζει στην Ελλάδα το δικαίωμα «νόμιμης άμυνας» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου** που βρίσκονται ακριβώς απέναντι από την τουρκική στρατιά του Αιγαίου, η οποία καιροφυλακτεί στις Μικρασιατικές ακτές, περιμένοντας τις εντολές των φανατικών τζιχαντιστών που ελέγχουν την τουρκική εξουσία!
Οι Τούρκοι ισλαμιστές, με ύφος χιλίων καρδιναλίων και υποκρισία που δεν γνωρίζει όρια, ισχυρίζονται πως «Η Αγιά Σοφία είναι εσωτερικό μας θέμα, δεν πέφτει λόγος στην Ελλάδα», την ίδια όμως στιγμή χαλάνε τον κόσμο με κροκοδείλια δάκρυα αν πετάξει μύγα στην Ελληνική Θράκη, απαιτούν με απύθμενο θράσος την λειτουργία τεμένους στην Αθήνα και ζητούν να έχουν λόγο σε «εσωτερικά θέματα» καμιά δεκαριά άλλων χωρών!
Τα αδιέξοδα «νταηλίκια», η κατά το δοκούν εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου καθώς και η νοοτροπία «τα δικά μου, δικά μου και τα δικά σου, δικά μου», είναι τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά, οι ίδιες ακριβώς «συνήθειες» που εφάρμοσαν τα φασιστικά καθεστώτα της Γερμανίας και της Ιταλίας πριν και κατά την διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου. Με πολλά εκατομμύρια νεκρών και τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα…
* Παντουρκισμός και τουρκική πολιτική απέναντι στον ελληνισμό περιγράφονται στο διαχρονικό, αυτοβιογραφικό βιβλίο «Το Θαύμα – Μια πραγματική ιστορία» που είναι διαθέσιμο εντελώς δωρεάν τόσο στην 5η Ελληνική έκδοση (2020) όσο και στην 3η Αγγλική έκδοση (2019) από την Βιβλιοθήκη του International Hellenic Association. Η δωρεάν ηλεκτρονική έκδοση του 2020 περιλαμβάνει επικαιροποιημένη βιβλιογραφία εκατοντάδων πηγών σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά και Τουρκικά βιβλία.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του ΙΗΑ εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς – μέλη του ΙΗΑ. Η ιστοσελίδα του ΙΗΑ δεν λογοκρίνει, ούτε επεμβαίνει σε άρθρα – κείμενα των μελών του ΙΗΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου